teman

teman

Saturday, October 15, 2011

_RinDu unTuk mEncoRet_





assalamualaikum.....
ape khabar kawan2....
setelah sekian lama meninggakan diari ni..
semakin usang dh saya tengok sekarang.....hehehehe...almaklumlah....sudah membina sebuah diari baru.....hehehehe...pada yang masih xketahui diari baru saya...ni linknya.....


okay.....seperti kalian tengok....itu blog baru saya....tu pun dah lama xupdate cerita2 mengarut saya...hehehe....mesti kalian pelik kan....dah ada blog baru..asal nak update blog lama ni lagi.....erkkk....entah la....tibe2 lak terasa nak update....maklumlah...terlalu banyak kenangan pahit dan manis dalam kehidupan saya yang saya coretkan ke dalam diari usang ni....hehehehe...ermmm....entahlah....terase sayang pulak nak biarkan jew diari yang sudah usang ni menjadi semakin usang.....huhuhhu....apa2 pun....sekiranya ada kesempatan...akan saya coretkan serba sedikit tentang kehidupan saya....huhuhu.tapi bila ada waktu yew...hehehe....sekarang tengah dalam mood exam...tapiiiiiiiii........as usual...perangai saya....last minute nanti baru nak gelabah..baru nak study.....bila xdapat jawab..barulah nak rasa menyesal....hhuhuhu....diari baru...tapi.....perangai masih jew sama....hahahaha....

okay...saja jew nak conteng2 diari usang ni....heheheh...jumpa lagi di kemudian hari...


WASALAM


No comments: