teman

teman

Saturday, July 3, 2010

_desperate sgt kew??_



salam....
ape kbr wahai sahabat2 ku...
smoge kalian sentiase berada dlm keadaan sehat n harmoni...

selamat datang wahai kehidupan....
dalam meniti ranjau2 kehidupan...
sama ada suka atau duka...
smoge kite jalani hidup kita dlm keredhaan dr Allah s.w.t.....

setelah beberapa hari ku memendam prasaan ku yg saket..
yg disiat2 oleh seorng ppuan yg bernama perampas....

perampas????

oohhh....
tidak.....die belum lagi dpt merampas perasaan my boy dr ku....
die seorng ppuan yg terdesak....
terdesak tuk merosakkan hubungan kasih dan syg yg telah ku n my boy jalinkan....
terdesak tuk mnyakitkan kan ati ku supaya ku terkandas dr permainan die...

maaf la wahai perempuan perosak....
kau still xleh nk tolak aku jauh dr my boy..
kau seorng yg terdesak...
desperate tuk bersama dgn lelaki...

tak malu ke ko mngade2kan crite yg k0 akn bertunang ngan my boy???

MIMPI saje la yew desperate girl.....

alang famili my boy x penah suke dgn prangai ko yg mngongkong khidupan ank die...
hnye MIMPI jew la if kau fikir yg my boy syg n ske at kau...
n MIMPI jew la klu kau ingt his fmily will like u to be half of their famli....
mereka xkan suka pd kau pai bile2 pun..
bab kau dh hancurkan khidupan ank die...

jgn kau fikir aku xtau pasal ko...
ko ni....maaf ku ckp...
ko x layak tuk my boy....
sbb ko dh xdew mahkota kau...
mahkota yg slalu ppuan lain jage...

sape la laki2 yg malng yg dpt kau.....
terlalu dsperate...
desperate lam hancurkan hbungan org lain...

tak tahu malu kew kau wahai desperate girl????

mngaku2 sndri yg ko akn bertunag ngan my boy???

eeewwwww.....
plis la..
klu aku jdk kau...
n aku mmg xnk jd cam kau pun...
aku akn rase malu....
tergedik2 at umh org..
xingt2 nk balek....
mcm dh xdew fmily dah...

ooohhh...
desperate sgt kew pai xingt jln balek ha desperate girl????
eewww.....plis la....

dlm seumur hidup aku....
ku xpnh jd sekejam ini....
tp gare2 kau ppuan.....
aku jd seorng yg kejam....
sbb kau adalah lebih kejam dr aku...
malahan terlalu2 kejam2....

kau kate kau hepi...
kau hepi sbb dh hmpir berjaye mnghncurkan hbungan ktorng..
tp ingt la....
kau masih BELUM BERJAYA......

kau mmg seorng ppuan yg mmg xdew hati n prasaan....
kau mngalahkan binatang yg x dikurniakan akal....
kau hepi ble mnyakitkan ati org lain....
aku xtau la kau ni manusia atau SETAN...
mngkin kau ni kwn SETAN...
bab prangai kau mmg mcm SETAN....

smoge kau mndapat balasan yg setimpal dgn pew yg kau dh lakukan...
ingt....
org yg wat salah xkan bahagia sepanjang hayat ko...
smoge aku memaafkan ko.....

Ya Allah....
Ya Tuhanku.....
Kau berikan lah hamba Mu ini kekuatan dalam menempuh segalaan cobaan n dugaan Kau pd hamba Mu ini....
smoge Kau buka pin2 ati manusia yg sentiase mahu mnghancurkan kbhgiaan org lain untuk bertaubat pd Mu.....

Ya Allah....
Ya Tuhanku....
Kau baiki lah hbungan kasih dan syg antara hamba dgn Mohd Reduan bin Nazmi....
Kau kembalikan lah hbungan kami seperti dahulu...
kembali ceria seperti sedia kala....

Ya Allah...
smoge Kau mngampunkan segala dose2 yg telah hamba lakukan..
sama ada dlm sedar atau pun tidak sedar....
dan Kau ampunkan lah orng yg telah mnyakiti hati n perasaan hamba Mu ini....
Amin~~~


No comments: